maanantai 23. syyskuuta 2013

Arvontavoitto ja tekniikoita

 
Tanjalla sata ja yksi käsityötä blogista oli ihana blogiarvonta
ja minä olin toinen onnellinen voittaja.
 Palkinnoksi sain tälläisen kauniin avainnauhan.
Tykkään tästä tosi paljon! Kiitos!
 
 
Kävin Jyväskylän Sinellissä muutaman tunnin kestävällä leimailukurssilla
ja voi vitsit miten paljon sieltä tuli uutta oppia.
Sielä opeteltiin erilaisia tekniikoita ja kokeiltiin erilaisia aineita
ja niitä opittuja taitoja on tässä nyt harjoiteltu ja kokeiltu.
Enhän minä aikaisemmin edes tajunnut, miten monipuolisesti leimasinta voi käyttää.
Minä vain  leimasin ja väritin.
Tokihan olen muiden blogeissa nähnyt eri tekniikoin tehtyjä kortteja ja katsellut videoitakin,
mutta se on ihan eri asia, kun niitä pääsee itse kokeilemaan.
Tässä nyt yksi kortti kuvassa ( muut onnistuneemmat kortit kun jo lähti maailmalle, kun niin innoissani ne lähetin, etten kerinnyt edes kuvaamaan) jossa kokeilin tehdä tuon taustan perfect pearlsilla. Se ei kuvissa millään näy niin kauniina, kuin ihan livenä.
Mahottoman kiva aine.
Tosin hiukan sotkee, kun sen purkin avaa väärinpäin ;D
 
 

 
 

 
 

 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti